Subject: Vs: Põdraoja tee mahasõit. Teed ja platsid, põhiprojekt
From: Lauri Künnapuu <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: 'Herkki Rõõm' <[email-masked]>, "'Ervin Reynaldo Piirsalu'" <[email-masked]>
Date: Fri, 16 Feb 2024 11:35:27 +0200

Tere,

Järgnevalt minu ja tellija vastused märkustele. Parandatud projekt kirja
lisas:

1.	Projekteeritud truupide ja olemasoleva õhuliini masti vahel peab
olema tagatud minimaalselt 2,0 m. Hetkel seda vahekaugust tagatud ei ole.
Lahendust tuleb korrigeerida selliselt, et vastav vahekaugus on tagatud.
Riigitee ristumiskoha pöörderaadiuste vähendamisel saaks  viia riigitee
alt tuleva truubi pikendus õhuliini mastist kaugemale. K

Vastus: Lahendust on muudetud. Ühte truupi on nihutatud ning teise truubi
korral tehakse pööran ning kasutatakse selleks 15 kraadist muhvi.

2.	Kas võrguvaldaja on kooskõlastanud õhuliini masti paiknemise
projekteeritud kraavi nõlvas?

Vastus: Õhuliini mast paikneb juba olemasoleva kraavi nõlval. Olukorda
masti suhtes ei halvendata. Kooskõlastame liinivaldajatega pärast
projektlahenduse ja pärast RMK põhiosa projekti valmimist.

3.	Kas olemasolev ELASA multitoru on paigaldatud antud asukohas
kaitsetorusse, piisava pikkusega ning sügavusega , et saaksime antud
lahendust aktsepteerida ?

Projekteeritud kraavipõhja ja ELASA multitoru min lubatud vahekaugus on
30cm eeldusel, et multitoru on kaitsetorus, ilma kaitsetoruta multitoru
sügavus kraavipõhjast võiks jääda min 0,7m.  Projekteeritud kraavi
kõrguseid ei ole hetkel antud asukohas näidatud.

Vastus: Vertikaali joonisele lisatud ELASA kaabli kõrgused
teostusjooniselt ning toru asukoht. Lisaks näidatud projekteeritud kraavi
kõrgused. Selle järgi on minimaalseks kõrguseks kraavi ja toru vahel 70
cm.

4.	Ristumiskoha alla projekteeritud truubi osas on küsimus näidatud
ristlõike lahenduse osas – projekteeritud 400ne truup ning ristumiskoha
kattekonstruktsiooni projekteeritud paksus?

Vastus: Ristumiskoha alla on projekteeritud truup D400. Truubi ja katte
pinna kõrguseid on muudetud nii et truubi peale jääb minimaalselt 72cm.
Kõrgemas kohas on truubi kõrguseks 49.41, mis teeb truubi ülaosa kõrguseks
49.81. Katte pinnaks on projekteeritud seal 50.53, mis teeb truubi peale
kõrguseks 72cm. Madalamas kohas on projekteeritud truubi kõrguseks 49.27,
mis teeb truubi ülaosa kõrguseks 49.67. Katte pinna kõrguseks on antud
kohas 50.40, mis teeb truubi peale kõrguseks 73cm. Seega mahud kogu katend
konstruktsioon (h=71cm) truubi peale ära.

5.	Kas ristumiskoha laienemine  Taaveti-Lauri (tunnus 86102:001:0686)
ja Väljaotsa (tunnus 86102:001:0750) kinnistutele on kinnistute omanike
poolt aktsepteeritav lahendus?

Vastus: Kooskõlastame maaomanikega pärast kinnitatud projektlahenduse ja
pärast RMK põhiosa projekti valmimist. Kui maaomanik mingil põhjusel
lahendusega ei nõustu, siis otsustab RMK edasise tegevuse.

6.	Liiklusmärk 222 ei ole näidatud õigesse asukohta.

Vastus: Märk 222 asendatud märgiga 221.

Tervitades,

Lauri Künnapuu

TPK Projekt

5228311

Saatja: Herkki Rõõm <[email-masked]>
Saatmisaeg: Monday, February 12, 2024 12:36 PM
Adressaat: Lauri Künnapuu <[email-masked]>
Teema: Põdraoja tee mahasõit. Teed ja platsid, põhiprojekt

Tere,

Olete esitanud kooskõlastamiseks töö nr 0324 „Põdraoja tee mahasõit. Teed
ja platsid, põhiprojekt“

Projekti läbivaatamisel on järgmised küsimused/märkused:

1.	Projekteeritud truupide ja olemasoleva õhuliini masti vahel peab
olema tagatud minimaalselt 2,0 m. Hetkel seda vahekaugust tagatud ei ole.

Lahendust tuleb korrigeerida selliselt, et vastav vahekaugus on tagatud.

Riigitee ristumiskoha pöörderaadiuste vähendamisel saaks  viia riigitee
alt tuleva truubi pikendus õhuliini mastist kaugemale.

2.	Kas võrguvaldaja on kooskõlastanud õhuliini masti paiknemise
projekteeritud kraavi nõlvas?

3.	Kas olemasolev ELASA multitoru on paigaldatud antud asukohas
kaitsetorusse, piisava pikkusega ning sügavusega , et saaksime antud
lahendust aktsepteerida ?

              Projekteeritud kraavipõhja ja ELASA multitoru min lubatud
vahekaugus on 30cm eeldusel, et multitoru on kaitsetorus, ilma
kaitsetoruta multitoru sügavus kraavipõhjast võiks jääda min 0,7m.

Projekteeritud kraavi kõrguseid ei ole hetkel antud asukohas näidatud.

4.	Ristumiskoha alla projekteeritud truubi osas on küsimus näidatud
ristlõike lahenduse osas – projekteeritud 400ne truup ning ristumiskoha
kattekonstruktsiooni projekteeritud paksus?

5.	Kas ristumiskoha laienemine  Taaveti-Lauri (tunnus 86102:001:0686)
ja Väljaotsa (tunnus 86102:001:0750) kinnistutele on kinnistute omanike
poolt aktsepteeritav lahendus?

6.	Liiklusmärk 222 ei ole näidatud õigesse asukohta.

Korrigeeritud projekt palume esitada uuesti kooskõlastamiseks
[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Lugupidamisega

Herkki Rõõm

peaspetsialist

Planeerimise osakond

kooskõlastuste üksus

+372 521 9446

www.transpordiamet.ee
<https://checkpoint.url-protection.com/v1/url?o=http%3A//www.transpordiame
t.ee&g=NmY5M2I3NjUxMmYzN2U5Yw==&h=OWNkYmJiOGVhOWQ4MDFiOWNhZjRkYTA4NTFmMzMz
YWE3Y2ZjYTgxZGQ1NTNiYjJiMzlkNWI3Y2QzZmM5NjQ1YQ==&p=YzJlOmF5ZXNhOmM6bzozMTY
5ODY2ZDkyOGFmODg5ZmUzMjgyNjkxMjdjNTkwMDp2MTpoOlQ=>

Valge 4 / 11413 Tallinn / Transpordiamet